søndag 21. april 2013

Har vært på Krogvold workshop...

Torsdag 4. april reiste jeg opp, ved godt mot, til Morten Krogvold Workshop på Vågå. Hadde "mannet" meg opp i flere år.... :-)
Workshopen varte nesten en uke og var litt annerledes enn jeg hadde tenkt meg. Noe mindre tid til fotografering, og masse input på inspirasjon på foto, kunst, litteratur og musikk. Det var vanskelig å fordøye alt der og da, har egentlig ikke helt "landet" enda. Morten Krogvold er en dyktig, inspirerende, kunnskapsrik og engasjerende workshop-holder. Vi holdt på ca 18 timer i døgnet - og ikke ett dødpunkt. Han hadde stålkontroll på stoffet han presenterte.
Jeg tror alle, inkl meg selv, hadde stort utbytte av workshopen og at vi var (er) veldig tente på å fortsette den veien vi ble vist.
Jeg har hatt stort utbytte av kurset, imponert over Krogvold, imponert over de andre deltagerene og hva de fikk til iløpet av uka. Ikke så fornøyd over mine egne bilder, men innsatsen min var OK. 
Jeg har nå laget meg noen prosjekter som jeg vil jobbe bevist med videre. Har luftet det ene med ei er i bygda og hun tente på det. Blir det som jeg håper (og tror) blir dette større enn jeg planla i utgangspunktet :-).  Jeg er veldig innstilt på å jobbe mot workshop - trinn2, muligens april -14.
Legger ve´d et bilde tatt på workshopen og et par tatt etterpå.





4 kommentarer:

  1. Det var utrolig bra Workshop. Superkoselig å bli kjent med hele gjengen :) Gleder meg til å følge med på bildene dine videre. Du er dyktig! kjempe vakre bilder du har tatt der oppe :) Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Charlotte - du lager helt nydelige bilder. Fortsett med det. Håper vi møtes på trinn 2 :-)

    SvarSlett
  3. Hei Lene..takk for sist.. Flotte bilder du viser her på bloggen din. Den verste skuffelsen fra å avslutte workshopen har gitt seg hos meg nå. Trinn1 er bestillt på nytt. Ryggen også på bedringens vei..så da er det bare å se framover :-)
    Vi treffes kanskje på NL .. :-)

    SvarSlett
  4. Takk :-). Synd du måtte avbryte, ja, men fint du fikk en ny sjanse og at ryggen er bedre. Skulle gjerne vært på NL, men sliter med å få det til.....

    SvarSlett